۱۳۸۷ مرداد ۲۶, شنبه

فراری Runaway

نویسنده و کارگردان : مایکل کرایتون Michael Crichton Runaway (1984)

بازیگران :

تام سلک Tom Selleck . . . در نقش . . . گروهبان جک آر رمزی

سینتیا رودز . . . در نقش . . .کرن تامپسن

جین سیمونز . . . در نقش . . . دکتر چارلز لوتر

کریستی الی . . . در نقش . . . جکی راجرز

استن شاو . . . در نقش . . . گروهبان ماروین جیمز

محصول : 1984

کشور : امریکا

زبان : انگلیسی

رده : علمی تخیلی / مهیج / جنایی

مدت : 99 دقیقه

نمایی از داستان : در آینده ای نه چندان دور ، جک آر رمزی مامور کارکشته پلیس که مسئول رسیدگی به روبوت های نافرمان می باشد متوجه نقشه ای برای ایجاد روبوت های قاتل می گردد . . .

This Film ON IMDb

در حاشیه :

به نقل از گروه روبوکاپ مرکز پیش دانشگاهی آبدانان :

پنجاه روبات به یادماندنی به انتخاب مجله وایرد

آن‌ها اعماق دریاها و سیاره‌های دوردست را جست و جو می‌کنند، جان انسان‌ها را در اتاق عمل و میدان‌های جنگ نجات می‌دهند، شکل کارخانه ها و صنعت فیلم سازی را دگرگون کرده اند . . .

اینجا روبات‌های محبوب ما وجود دارند؛ حداقل تا این لحظه . . .

رقم چهل و سوم - Attack Bot :

Tom Selleck بالاترین قسمت آگهی‌های سینمایی را برای بازی در فیلم Run Away به خود اختصاص داده بود، اما ستاره های واقعی این فیلم دلهره آور سال 1984 ، عنکبوت‌های مهاجم بودند. بسیار خوب ، سلاح‌های آن ها فناوری پایینی داشتند ، آن ها روی مردم اسید می پاشیدند، اما این روبات‌های حشره نما ، به وجود آمدن Genghis و جانورهای مشابهی را خبر می دادند که بعدها آن ها را در فیلم هایی مانند ماتریکس و گزارش اقلیت اثر استیون اسپیلبرگ دیدیم.

به نقل از گفتگوی هارمونیک :

اگر فیلم هایی چون پاپیون، طالع نحس یا مومیایی رو دیده باشید بدون شک متوجه موسیقی بسیار زیبای این فیلمهای بزرگ شدید. آهنگساز این کارهای بزرگ شخصی است بنام جری گلد اسمیت . . . در سال 1929 در کالیفرنیا بدنیا آمد، از سن 6 سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و در 14 سالگی به فراگیری دانش هارمونی، کنترپوان و آهنگسازی پرداخت. این امکان نیز برای او مهیا شد تا در سر کلاسهای درس آهنگسازی Miklos Rozsa موسیقیدان افسانه ای سینما، در دانشگاه کالیفرنیا حاضر شود و البته نشان داد که یگانه شاگرد موفق وی نیز بوده . . .

در دهه 80 موسیقی فیلم هایی چون اولین خون ، کاپری کورن یک ، The Final Conflict ، Runaway ، Criminal Law و ... را ساخت.. . . در سال 1976 توانست جایزه اسکار موسیقی برای فیلم The Omen که در ایران بنام طالع نحس معروف شد را نصیب خود نماید. . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر