۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

نیمه جان Half Past Dead

Half Past Dead

Lockdown

Halbtot - Half Past Dead

The Rock

نیم مرده

نیمه راه مرگ

نویسنده وکارگردان : دان مایکل پل Don Michael Paul

بازیگران :

استیون سیگال Steven Seagal . . . در نقش . . . ساشا پتروسویتچ

موریس چستنت Morris Chestnut . . . در نقش . . . دانلد رابرت جانسون

جا رول Ja Rule . . . در نقش . . . نیکلاس فریزر

مایکل تالفرو Michael Taliferro . . . در نقش . . . لیتل جو

کروپت Nia Peeples . . . در نقش . . . تویتچ

محصول : 2002 Half Past Dead

کشور : آلمان / امریکا

زبان : انگلیسی

رده : اکشن / جنایی / مهیج

مدت : 98 دقیقه

نمایی از داستان :  دزدی ماشین پوششی است برای ساشا پتروسویتچ مامور مخفی اف بی آی تا بدینوسیله در میان تبهکاران نفوذ کند و قاتل همسرش را شناسایی کند ، اما در پی حمله غافلگیرانه ماموران پلیس او تیر می خورد و تصمیم می گیرد با همین پوشش به زندان بیفتد تا آنجا بتواند ماموریت خود را به اتمام رساند . . .

This Film ON IMDb 

در حاشیه :

جا رول که نام حقیقی اش جفری اتکینز Jeffery Atkins است متولد 29 فوریه 1976 کوینز نیویورک و یکی از خوانندگان موسیقی رپ و بازیگر موفق در چند فیلم سینمایی می باشد . جارول اسم مستعارش را از حروف اول عبارت جفری اتکینز نشان می دهد که عشق بی قید و شرط بدون وجود دارد گرفته است : Jeffery Atkins Represents Unconditional Love Exists

جا رول

او هفت آلبوم دارد و از بهترین ترانه هایش می توان برایم وانمود کن Put It On Me و بین من و تو Between Me And You و واقعی ام I'm Real و شگفت انگیز Wonderful را نام برد . اولین آلبومش ونی وتی وسی Venni Vetti Vecci را سال 1999 ارائه داد و آخرین آلبومش آینه The Mirror محصول 2008 است .

آینه

بر گرفته از ویکی پدیا

سایت جارول

سایت دیگر جارول

۱ نظر:

  1. اغلب فیلم های سیگال شبیه به هم است.از این نظر که یا در فیلم زن ندارد یا اگر دارد در فیلم کشته می شود و استیون یا انتقام مرگ همسرش را می گیرد یا انتقام مرگ دوستانش راو با اینکه او استاد آیکیدو هست اما تا حالا هیچ فن بخصوصی در فیلمهایش از آیکیدو انجام نداده است.هم چنین فیلم های او از این نظر جذاب نیست که او یک تنه باند خلافکاران را از بین می برد بدون اینکه حتی ضربه ای از دشمن بخورد.

    پاسخحذف