۱۳۸۷ مرداد ۱۴, دوشنبه

ام بی سی پرشیا و ویکی پدیا


ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد صفحه ای را به ام ‌بی ‌سی پرشیا تخصص داده است:
MBC Persia
زبانفارسی
صاحب ‌امتیازمرکز رسانه‌ای خاورمیانه
Middle East Broadcasting Center
کشورپرچم امارات متحده عربی امارات متحده عربی
گسترهٔ پخشخاورمیانه
مرکزدبی
وب‌گاهhttp://www.mbc.net/mbcpersia/
دسترسی
ماهواره
Nilesat 101V-3/4-27500-12341
Arabsat B4H-3/4-27500-11919
ام‌بی‌سی پرشیا کانال تلویزیونی ماهواره‌ای رایگانی می‌باشد که فیلم‌ و سریال‌های متنوع کمدی و اکشن و درام و رمانتیک جهانی را با زبان اصلی و زیرنویس فارسی پخش می‌کند.
ام‌بی‌سی پرشیا زیر مجموعه‌ای از مرکز رسانه‌ای خاورمیانه است که با هدف تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های ایرانی در روز چهارشنبه ۹ ژوئیه سال ۲۰۰۸ برابر ۱۹ تیر ماه ۱۳۸۷ ساعت یازده و نیم به وقت گرینویچ پخش برنامه‌های خود را آغاز نمود.


مازن حايک مدیر کل بازاریابی و روابط عمومی و امور بازرگانی مرکز رسانه‌ای خاورمیانه در رابطه با اهداف تجاری این کانال عقیده دارد: ام‌بی‌سی پرشیا مجموعه کانالهای پیشتاز ما را غنا خواهد بخشید و این نوآوری هماهنگ با تعهدات ما مبنی بر ارائه بهترینهای جهانی به تماشاگران منطقه است ، لذا براین اساس توجه به بییندگان فارسی زبان بازگو کننده استراتژی ما برای راه اندازی کانالهای ویژه تخصصی است که گروه‌های سنی و سلیقه‌های گوناگون را مخاطب قرار خواهد داد تا پاسخگوی سلیقه ها، تقاضاها و انتظارات قشرهای مختلف تماشاگر باشد. ما رضایت گروهای سنی مختلف را جلب خواهیم کرد، چنین اقدامی بعد دیگری به سرگرمیهای خانگی مشاهده کنندگان برنامه‌های ما خواهد افزود.
فرکانس این کانال روی ماهواره نایل ست و آتلانتیک برد ۴ در زاویه ۷ درجه غربی ۱۲۳۴۱ عمودی و روی ماهواره عرب ست بدر ۴در زاویه ۲۶ درجه شرقی ۱۱۹۱۹ افقی با سیمبول ریت ۲۷۵۰۰ و ۳/۴ می‌باشد. Happy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر